Ministry of Tourism සංචාරක අමාත්‍යාංශය சுற்றுலா அமைச்சு Aviation

මේ වන විට අප අතර සිටින ජේෂ්ඨතම ගුවන් නියමුවා වන කපිතාන් ෂෙල්ටන් ටෙරන්ස් ගුණවර්ධන සිය ගුවන් නියමු බලපත්‍ර සංරක්ෂණ කටයුතු සඳහා ශ්‍රී ලංකා සිවිල් ගුවන්සේවා අධිකාරියට භාරදීම පසුගිය දා සිදුකලා.

දැනට 95 වන වියේ පසුවන කපිතාන් ගුණවර්ධන, ජාතික ගුවන් සේවය වූ එයාර් සිලෝන් හි ආරම්භක ගුවන් නියමුවෙකු ලෙස කටයුතු කලේය. පසුව එක්සත් රාජධානියේ පෞද්ගලික ගුවන් සමාගම් කිහිපයක සේවය කර 1985 වසරේ සේවයෙන් විශ්‍රාම ලැබූ ඔහු පයිලට් සීයා යන අනුවර්ථ නාමයෙන් ගුවන්සේවා ලෝලීන් අතර ජනප්‍රියත්වයට පාත්‍රවී ඇත.

පනහ සහ හැට දශක වල පැවති සියළු වානිජ ගුවන්යානා මාඳිළින් පැදවීමට හැකිවන පරිදි, සිවිල් ගුවන්සේවා දෙපාර්තමේන්තුව විසින් 1949 වසරේ දී නිකුත් කරන ලද B ඝණයේ නියමු බලපත්‍රය සහ ජාත්‍යන්තර සිවිල් ගුවන්සේවා සංවිධානය විසින් නිකුත් කරන ලද නියමු බලපත්‍රය සමග ඔහු විසින් සිදුකල පියසැරීන් පිළිබඳ සියළු සටහන් තැබූ ලොග් සටහන් පොත් ද මෙලෙස සංරක්ෂණ කටයුතු සඳහා ලබාදීම සිදුවූයේ සිවිල් ගුවන්සේවා අතිරේක අධ්‍යක්ෂ ජනරාල් පී. ඒ. ජයකාන්ත මහතා පසුගිය දා කපිතාන් ගුණවර්ධන මුණගැසුන අවස්ථාවේ දී ය.

ශ්‍රී ලංකා සිවිල් ගුවන්සේවා අධිකාරිය විසින් ගුවන්සේවා ක්ෂේත්‍රයේ ඉතිහාසගත තොරතුරු ඉදිරි පරම්පරාව වෙත දායාද කිරීමේ අරමුණින් සංරක්ෂණය කිරීමේ වැඩපිළිවෙලක් ක්‍රියාත්මක කර ඇති අතර එහි එක් පියවරක් ලෙස අතීත ගුවන්සේවා තොරතුරු සහ දත්ත රැස්කිරීමේ අරමුණින් මෙම හමුව සිදුවිය.

සියවසකට එහා ගිය, ශ්‍රී ලංකාවේ සිවිල් ගුවන්සේවා කර්මාන්තයේ උන්නතිය වෙනුවෙන් උරදී කටයුතු කල කර්මාන්තකරුවන් සහ පුද්ගලයින් ඇගයීමට ලක්ක්රීම වෙනුවෙන් “සිවිල් ගුවන්සේවා සම්මාන ප්‍රධානය 2021” නමින් වැඩසටහනක් එළඹෙන දෙසැම්බර් මස දී මෙරට ගුවන්සේවා ක්ෂේත්‍රයේ පළමු වරට සංවිධානය කිරීමට සැලසුම් කරමින් පවතින අතර එහි එක් අංගයක් ලෙස මෙවැනි ජේෂ්ඨයන් ඇගයීමට ද කටයුතු සූදානම් කරමින් පවතී.

ශ්‍රී ලංකා සිවිල් ගුවන්සේවා අධිකාරියේ සභාපති උපුල් ධර්මදාස, සිවිල් ගුවන්සේවා අධ්‍යක්ෂ ජනරාල් කපිතාන් තේමිය අබේවික්‍රම යන මහත්වරුන්ගේ උපදේශකත්වය මත සිවිල් ගුවන්සේවා සම්මාන ප්‍රධනය සහ ප්‍රවීණයන් ඇගයීමේ වැඩසටහන් ක්‍රියාත්මක වේ.

ගුවන්සේවාවේ නුදුටු පැතිකඩ සොයා යන රූපමය චාරිකාව වන සෑම සෙනසුරාදාවකම සවස 06 30 ට ජාතික රූපවාහිනියෙන් විකාශය වන ගුවන්සැරිසර රූපවාහිනී වැඩසටහනෙහි පටිගත කිරීමක් ද මෙයට සමගාමීව සිදුවිය.

Image 1

- සිවිල් ගුවන්සේවා අධිකාරිය

පශ්චාත් කෝවිඩ් හි ගුවන් ගමන් වලදී මගීන්ගේ ආරක්ෂාව සහ යහපැවැත්ම සඳහා ඉහළම ප්‍රමිතීන් සහතික කිරීම සඳහා අප දරන උත්සාහය පිළිබඳ පූර්ණ ස්වාධීන විගණනයකින් පසුව ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සමාගමට ප්ලැටිනම් ස්ටෑන්ඩර්ඩ් තත්ත්වය සිම්ප්ලිෆ්ලයිං විසින් බල ගැන්වීය.

මෙම තත්ත්වය සංචාරකයින්ගේ විශ්වාසය නැවත ගොඩනැංවීම සඳහා අවශ්‍ය අවම ප්‍රමිතීන්ට වඩා ඉහළින් හා ඉක්මවා යන ගුවන් සමාගම් හඳුනාගෙන ඇති අතර අපගේ මගීන්ගේ සහ කාර්ය මණ්ඩලයේ ආරක්ෂාව සඳහා අපගේ කැපවීම සනාථ කරයි.

ගුවන් ගමන් සඳහා මෙම සෞඛ්‍ය ආරක්ෂණ ප්‍රමිතිය නිර්මාණය කිරීම සඳහා ගුවන් මගී අත්දැකීම් සංගමය (ඇපෙක්ස්) සහ සිම්ප්ලිෆ්ලයිං එක්ව කටයුතු කර ඇති අතර එමඟින් ගෝලීය සංචාර නැවත ආරම්භ කිරීම සහ සෞඛ්‍ය ආරක්ෂාව සඳහා පොදු ප්‍රමිතියක් නිර්මාණය කිරීම සඳහා ගුවන් සමාගම්වලට ක්‍රියාකාරී භූමිකාවක් ලබා දීමෙන් කර්මාන්තයට සහාය වීම අපේක්ෂා කෙරේ.

සභාපති ශ්‍රී ලාංකික ගුවන් සේවයේ අශෝක් පතිරාජ් මහතා ප්‍රකාශ කළේ, “ජාත්‍යන්තර ස්වාධීන ආරක්ෂණ විගණනයක් මත පදනම්ව ශ්‍රීලංකන් ගුවන් සමාගමට පිරිනැමෙන නවතම පිළිගැනීම, නිවැරදි සෞඛ්‍යාරක්ෂාව සහ ආරක්ෂිත පියවරයන් වන සවිස්තරාත්මකව පුවරුවේ ආරක්ෂාව, සනීපාරක්ෂාව සහ ගුවන්තොටුපලවල සමාජ දුරස්ථ ක්‍රියා පටිපාටි, පළාත් පාලන ආයතනවල පරීක්ෂණ සහ ප්‍රවේශ අවශ්‍යතා වලට අනුකූලව, ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවය ගෝලීය වසංගතයක පවතින කොන්දේසි යටතේ ගුවන් මෙහෙයුම් ක්ෂේත්‍රයේ ඉහළ මට්ටමක සිටින අතර එය ශ්‍රී ලංකාවට ආඩම්බරයක් වේ. ” යනුවෙනි.

පතිරාජ් මහතා තවදුරටත් කියා සිටියේ, “ප්ලැටිනම් ස්ටෑන්ඩර්ඩ් තත්ත්වය ශ්‍රී ලංකාවේ දේශසීමා ජාත්‍යන්තර සංචාරක හා සංචාරක කටයුතු සඳහා නැවත විවෘත වන මොහොතක ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවයට කාලෝචිත සම්මානයක්” යනුවෙනි.

ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සමාගමේ ප්‍රධාන විධායක නිලධාරි විපුල ගුණතිලෙකා මහතා මෙසේ පැවසීය. “කෝවිඩ් -19 වසංගතය ආරම්භයේ සිටම, ගෝලීය ගුවන් සේවා පිළිවෙත් හා සමගාමීව ගුවන් යානය තුළ මෙන්ම භූමියේදීද වඩාත් දැඩි හා දැඩි සනීපාරක්ෂාව සහ සනීපාරක්ෂක ක්‍රියා පටිපාටි අපි හඳුන්වා දී ඇත්තෙමු. ජාතික ගුවන් සේවය ලෙස ශ්‍රී ලංකාව වාණිජ ගුවන් මෙහෙයුම් යථා තත්ත්වයට පත් කිරීමටත් අපගේ ප්‍රමුඛතාවය ලෙස මගීන්ගේ යහපැවැත්ම සමඟ මගීන්ගේ විශ්වාසය අලුත් කිරීමටත් උනන්දු වෙයි.

මෙම ඇගයීම මගී ගමන සහ ස්පර්ශක ස්ථාන 58 ක් ආවරණය කර ඇත.

බර හා ස්පර්ශක ස්ථාන කාර්තුමය වශයෙන් වෛද්‍ය විශේෂඥයින් සහ ගුවන් සමාගම්වල මගී අත්දැකීම් විධායකයින්ගෙන් සමන්විත මණ්ඩලයක් විසින් සමාලෝචනය කරනු ලැබේ.

විගණනය මගින් වර්ගීකරණයන් ඇතුළත් වන අතර ඒවාට පරීක්ෂණ, ලුහුබැඳීම්, භූමියේ ක්‍රියා පටිපාටි, ගුවන් ගමන් ක්‍රියාමාර්ග සහ සම-සන්නාම හවුල්කාරිත්වයන් ඇතුළත් වේ.

“ශ්‍රීලංකන් එයාර්ලයින්ස් හි කොවිඩ් -19 පාරිභෝගික ආරක්ෂාව සඳහා ඇදහිය නොහැකි පියවර නිසා දකුණු ආසියාවේ ඉහළම ශ්‍රේණිගත කිරීම ලෙස ගුවන් සේවය ස්ථානගත වී තිබේ” යැයි ඇපෙක්ස් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී ආචාර්ය ජෝ ලීඩර් ප්‍රකාශ කළේය. “ශ්‍රී ලංකාවේ පුළුල් ලෙස පාරිභෝගිකයා ඉලක්ක කරගත් සුවතා වැඩ, භූමියේදී සහ ගුවන් මගින් පාරිභෝගික ආරක්ෂාව සඳහා රන් ප්‍රමිතිය ඉක්මවා යන අතර ප්ලැටිනම් සහතික කළ ගුවන් සමාගමක් සඳහා වන ප්‍රමිතීන් නිශ්චිතවම සපුරාලයි.”

ලෝක සෞඛ්‍ය සංවිධානය (WHO) විසින් නිර්දේශ කරනු ලබන ආරක්ෂක මාර්ගෝපදේශ අනුගමනය කරන බවට වග බලා ගැනීම සඳහා ශ්‍රී ලංකාවේ ගුවන් සේවා ශ්‍රී ලංකාවේ සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරිය, GMOA - රජයේ වෛද්‍ය නිලධාරීන්ගේ සංගමය සහ සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශය සමඟ සමීපව කටයුතු කරයි.

ආයතනික සන්නිවේදනය
ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවය
www.srilankan.com

කොවිඩ් - 19 වසංගතය ලොව  පුරා  පැතිරයාමත් සමඟ  2020 මාර්තු මාසයේදී බණ්ඩාරනායක ජාත්‍යන්තර ගුවන්තොටුපළ වසා දැමූ දා සිට විදෙස් රටවල අතරමං වූ ශ්‍රී ලාංකිකයින් යලි මව්බිමට  ගෙන්වා ගැනීම සහ ශ්‍රී ලංකාව සහ  ලෝකයේ සෙසු රටවල් අතර අත්‍යවශ්‍ය සම්බන්ධතාවය පවත්වා ගනිමින් ජාත්‍යන්තර වෙළඳාමට පහසුකම් සැලසීම මඟින් ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවය ජාතික ආර්ථිකයට සහ රටට අවශ්‍ය සහයෝගය ලබා දෙමින් සිටී.

පසුගිය මාස නවය තුළ ගුවන් තොටුපලවල් වසා දැමීම සහ විවිධ රටවල් විසින් පනවා තිබූ සංචාරක සීමා හේතුවෙන් ගුවන් සමාගමේ සමස්ත ගුවන්යානා බලඇණියම පාහේ ධාවනය නොකර පැවතුණි. එහි ප්‍රතිඵලයක් වශයෙන්, විදෙස්ගත පුරවැසියන් නැවත මෙරටට ගෙන්වා ගැනීම සහ වෛද්‍ය සැපයුම් ඇතුළු අත්‍යවශ්‍ය භාණ්ඩ ප්‍රවාහනය කිරීම  සඳහා පමණක් ගුවන් ගමන් වාර සීමිත සංඛ්‍යාවක්  ක්‍රියාත්මක කිරීම හේතුවෙන් පෙර නොවූ විරූ  අන්දමේ අලාභයන්ට මුහුණ දීමට ගුවන් සමාගමට සිදුවිය.

විදෙස්ගත ශ්‍රී ලාංකිකයන් නැවත මෙරටට ගෙන්වා ගැනීම මෙන්ම අවශ්‍ය අවස්ථාවන්හිදී ගුවන් භාණ්ඩ ප්‍රවාහනය කිරීම සම්බන්ධයෙන් රජයේ අවශ්‍යතාවන්ට කඩිනමින් ප්‍රතිචාර දැක්වීමට අමතරව, වසංගතය හේතුවෙන් ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවය තාවකාලික ගුවන් ගමන් කාලසටහන් අනුගමනය කර ඇත. කොවිඩ්-19 වසංගතය වැළැක්වීම සඳහා බලධාරීන් විසින් නියම කර ඇති මාර්ගෝපදේශවලට අනුකූලව,  කෙටි දැනුම්දීමකින් පසුව සේවයට වාර්තා කිරීමට ගුවන් සමාගමේ සියලුම සේවකයින්ට සිදුවිය.  සමාගමේ සේවකයින් රාජකාරියේ යෙදී සිටියදී ඔවුන්ව ආරක්ෂා කිරීම සඳහා පූර්වාරක්ෂක ක්‍රියාමාර්ග ගන්නා ලද අතර ගුවන් සමාගම විසින් පුද්ගලික ආරක්ෂක උපකරණ සෑම විටම සේවකයින්ට සපයනු ලැබේ.

ජාතික ගුවන් සේවය මෙම දුෂ්කර කාල පරිච්ඡේදය ජය ගැනීම සඳහා ශ්‍රී ලංකා රජයේ සහයෝගය කෙරෙහි විශ්වාසය තබා ඇති අතර අතිගරු ජනාධිපති ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතාගේ නායකත්වයෙන් යුත් රජය විසින් මුහුණ දෙන අයවැය හා මූල්‍යමය අභියෝග මධ්‍යයේ වුවද,  සමාගමට අවශ්‍ය මුදල් කිසිදු පැකිළිමකින් තොරව   ලබා දී ඇත. එබැවින් සමාගමේ සේවකයින්ගේ ඉහලම යුතුකම වන්නේ රට නැවත ගොඩනැඟීම සඳහා රජය ගන්නා උත්සාහයට සහාය වීමය. වසංගතය ආරම්භයේ සිටම දැඩි හා අනපේක්ෂිත සේවා පරිසරයක වැඩ කිරීමට සිදුවීම නිසා ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවයේ සේවකයින් බොහෝ දුෂ්කරතා විඳදරාගත් අතර වැටුප් කප්පාදුව හේතුවෙන් ඔවුන්ගේ ආදායමෙන් යම් ප්‍රතිශතයක් ද අඩුවී ඇත.

මෙම පීඩාකාරී පසුබිමට එරෙහිව යමින්, ගුවන් නියමුවන්ගේ සංසදයේ  (ALPG) විධායක කමිටුවේ සාමාජිකයින් අත්තනෝමතික ආකාරයෙන් කටයුතු කිරීමට තීරණය කර ඇති අතර එමඟින් ගුවන් සේවයේ මෙහෙයුම්වලට දැඩි බාධා ඇති කරනවා පමණක් නොව ගුවන් සේවය ද අනතුරේ හෙළමින් රටේ සංවර්ධන උත්සාහයන්ටද බාධා ඇති කරවයි. රාජකාරි ඇමතුම් ප්‍රතික්ෂේප කිරීමෙන් හෝ සමාගමෙන් ලැබෙන ඇමතුම්වලට ප්‍රතිචාර නොදැක්වීම මඟින් සේවාවාර නිවාඩු දිනවල රාජකාරී කිරීමට  එකඟත්වය පළකිරීමෙන්  වැළකීසිටින ලෙසට වන පිළිගත නොහැකි වෘත්තීය ක්‍රියාමාර්ගයක් ගැනීමට ගුවන් නියමුවන්ගේ සංසදය සිය සාමාජිකයින්ට බල කර ඇත.

එබැවින්, කැපවීමෙන් වැඩකරන  හා වටිනා සේවයක් ඉටුකරන සමාගමේ සෙසු සේවකයින්ගේ උත්සාහයන් සහ ශ්‍රී ලංකා රජයේ අධිෂ්ඨානය ගුවන් සමාගමේ සේවකයින්ගෙන් සුළු පිරිසක් හිතාමතාම අඩපණ කිරීම පිළිබඳව ගුවන් සමාගමේ අධ්‍යක්ෂ මණ්ඩලය සහ කළමනාකරණය දැඩි ලෙස කලකිරීමට පත්ව සිටිති. අධ්‍යක්ෂ මණ්ඩලය, කළමනාකරණය සහ ගුවන් සේවයේ කැපවීමෙන් වැඩකරන  සේවකයින් සියළුදෙනාම ගුවන් නියමුවන්ගේ සංසදයේ (ALPG)  මෙම අකල් හා ආත්මාර්ථකාමී ක්‍රියා දැඩි ලෙස හෙළා දකී.

ගුවන් නියමුවන්ගේ සංසදයේ (ALPG)  ඉල්ලීම වන්නේ කොවිඩ්-19 ආසාදිතවන ගුවන් නියමුවන්ගේ සංසදයේ  සාමාජිකයන් සඳහා විශේෂිත ප්‍රතිකාර මධ්‍යස්ථානයක්  ගුවන් සමාගම විසින් ලබා දෙන ලෙසයි. ගුවන් සමාගම  විසින් එවැනි මධ්‍යස්ථානයක් අදාළ බලධාරීන්ගෙන් ඉල්ලා ඇති අතර ඉක්මනින් එම පහසුකම් ලබා දෙනු ඇතැයි අපේක්ෂා කෙරේ.

 

ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවය

oneworld® සංචාරක තාක්‍ෂණ සමාගමක් වන sherpa˚ සමඟ හවුල් වී ඇති අතර, සන්ධානයේ ගනුදෙනුකරුවන්ට රජයේ ප්‍රවේශය සහ සංචාරක සීමාවන් පිළිබඳ යාවත්කාලීන තොරතුරු ලබා දීම, සංචාරය සැලසුම් කිරීම පහසු කරයි.

පාරිභෝගිකයින්ට ඔවුන්ගේ ගමනාන්තයන්හි රජයේ පිවිසුම් සීමාවන්, පරීක්ෂණ අවශ්‍යතා, සෞඛ්‍ය ලියකියවිලි සහ නිරෝධායන නීති ඇතුළුව ඔවුන්ගේ ගමනට විශේෂිත තොරතුරු ලබා ගැනීම සඳහා https://www.oneworld.com/covid-19/oneworld- යන වෙබ් අඩවියට පිවිසිය හැකිය. sherpa˚ දත්ත මගින් බල ගැන්වෙන ද්වාරය වැඩිදියුණු කිරීම, ගනුදෙනුකරුවන්ට ඔවුන්ගේ ගමන් ආරම්භ කිරීමට පෙර අපේක්ෂා කළ යුතු දේ දැන ගැනීමට උපකාරී වේ.

2020 ජූලි මාසයේදී ප්‍රථම වරට දියත් කරන ලද වන්වර්ල්ඩ් පාරිභෝගික තොරතුරු වෙබ් අඩවිය, oneworld® සාමාජික ගුවන් සමාගම් සහ oneworld® ගෝලීය ජාලයේ ප්‍රධාන ගුවන්තොටුපළවල් විසින් ක්‍රියාත්මක කරන ලද විවිධ සෞඛ්‍ය සහ යහපැවැත්ම පිළිබඳ තොරතුරු සඳහා පාරිභෝගික සම්පතක් ලෙස සේවය කර ඇත. ගනුදෙනුකරුවන්ට ඔවුන්ගේ ගමන සඳහා අභිමතකරණය කළ තොරතුරු මෙන්ම oneworld® සාමාජික ගුවන් සේවා විවේකාගාර පිළිබඳ තොරතුරු බැලීමට නිශ්චිත ගුවන් ගමනක් සොයා ගත හැකිය.

oneworld®හි ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී රොබ් ගර්නි මහතා මෙසේ පැවසීය. “ඔවුන්ගේ ගමන් සැලසුම් කරන ගනුදෙනුකරුවන්ට රජයේ ප්‍රවේශය සහ ගමන් සීමාවන් පරීක්ෂා කළ යුතු බව අපි හඳුනා ගනිමු. අප විසින් හඳුන්වා දී ඇති ද්වාර වැඩිදියුණු කිරීම් මගින් පාරිභෝගිකයින්ට රජයේ සීමාවන් හා COVID-19 ක්‍රියාමාර්ග පිළිබඳ යාවත්කාලීන තොරතුරු ලබා ගැනීමට හැකි වේ. ”

sherpa˚ සම-නිර්මාතෘ සහ ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී මැක්ස් ට්‍රෙමයින් මහතා මෙසේ පැවසීය. “අපගේ දත්ත රජයේ වෙබ් අඩවි, සංචාරක මණ්ඩල සහ WHO වැනි ප්‍රභවයන් දහස් ගණනක නවතම යාවත්කාලීනයන් එකතු කර සංචාරකයින් සඳහා සංකීර්ණතාව අඩු කිරීමට උපකාරී වේ. මෙම දියත් කිරීම පෙන්නුම් කරන්නේ ඔවුන්ගේ ගෝලීය සන්ධානයේ සාමාජිකයින්ට බාධාවකින් තොරව සහ පුද්ගලාරෝපිත පාරිභෝගික අත්දැකීමක් ලබා දීමට oneworld®හි කැපවීමයි. ”

මාධ්‍ය විමසීම් සඳහා කරුණාකර This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. හා සම්බන්ධ වන්න

oneworld® ගැන

ඇමරිකානු ගුවන් සේවය, බ්‍රිතාන්‍ය එයාර්වේස්, කැතේ පැසිෆික් එයාර්වේස්, ෆිනෙයාර්, අයිබීරියාව, ජපාන ගුවන් සේවය, මැලේසියාව ගුවන් සේවය, ක්වාන්ටස්, කටාර් එයාර්වේස්, රෝයල් එයාර් මාරොක්, රෝයල් ජෝර්දාන, එස් 7 ගුවන් සේවය සහ ශ්‍රීලංකන් ගුවන් සමාගම්, ඔවුන්ගේ අනුබද්ධ ආයතන 20 ක්. ෆීජි එයාර්වේස් යනු එක් වර්ල්ඩ් සම්බන්ධක හවුල්කරුවෙකි. ඇලස්කාවේ එයාර්ලයින්ස් යනු එක් සාමාජිකයෙකු විසින් තෝරා පත් කර ගත් අයෙකි.

සමස්ථ සන්ධාන ජාලය හරහා සැතපුම් හා ලකුණු උපයා ගැනීම සහ මුදවා ගැනීම ඇතුළුව නිරන්තර පියාසර කරන්නන්ට විශේෂ වරප්‍රසාද සහ ත්‍යාගයන් සමඟ අඛණ්ඩව උසස්, බාධාවකින් තොරව ගමන් අත්දැකීමක් ලබා දීමට වන්වර්ල්ඩ් සාමාජික ගුවන් සමාගම් එක්ව කටයුතු කරයි. ඉහළ පෙළේ කාඩ්පත් හිමියන්ට (එමරල්ඩ් සහ නිල් මැණික්) ගුවන්තොටුපල විවේකාගාරවලට ප්‍රවේශය භුක්ති විඳින අතර අමතර ගමන් මලු දීමනා ලබා දේ. වඩාත් නිත්‍ය සංචාරකයින්ට (එමරල්ඩ්) තෝරාගත් ගුවන් තොටුපලවල වේගවත් ආරක්ෂක මංතීරු භාවිතා කළ හැකිය.

sherpa˚ ගැන

මැක්ස් ට්‍රෙමයින් සහ අයිවන් ෂාර්කෝ විසින් 2015 දී ආරම්භ කරන ලද ෂර්පාස් යනු සංචාරක කර්මාන්තය සඳහා සංචාරක හඳුනාගැනීමේ අවශ්‍යතා සපයන ප්‍රමුඛ ගෝලීය සැපයුම්කරු වේ. ෂර්පාගේ දැක්ම වන්නේ සෑම සංචාරකයෙකුටම දේශසීමා හරහා විශ්වාසයෙන් හා ආරක්ෂිතව ගමන් කිරීමට අවශ්‍ය තොරතුරු සහ ලියකියවිලි ලබා දීමයි. කැනඩාවේ ටොරොන්ටෝ හි මූලස්ථානය වන ෂර්පායි රටවල් 50 කට අධික සංඛ්‍යාවක ලොව ප්‍රමුඛතම සංචාරක සැපයුම්කරුවන් සමඟ හවුල්කරුවන් වන අතර එයට සහාය වන්නේ ට්‍රූ වෙන්චර්ස්, ආඛ්‍යානමය. වැඩිදුර දැන ගැනීමට, https://www.joinsherpa.com/ වෙත පිවිසෙන්න.

ශ්‍රී ලංකාවේ සිවිල් ගුවන් සේවා අධ්‍යක්ෂ ජනරාල් (ඩී.ජී.සී.ඒ) අද නිකුත් කළ නියෝගයට අනුව, කොළඹ බණ්ඩාරනායක ජාත්‍යන්තර ගුවන්තොටුපළෙන් පිටත්ව යන සියලුම මගීන් සතුව අපේක්ෂිත ගමන් දිනට පැය 72 කට පෙර ලබා ගත්  COVID-19 " negative " PCR පරීක්ෂණ වාර්තාවක් තිබිය යුතු බව අපගේ වටිනා ගනුදෙනුකරුවන්ට දැනුම් දීමට ශ්‍රීලංකන් ගුවන් සේවය අපේක්ෂා කරයි. 

මෙම අනිවාර්ය අවශ්‍යතාව 2020 ඔක්තෝබර් 18 දින සිට පැය 1800 සිට බලාත්මක වේ.

මගීන්ට ඔවුන්ගේ සංචාරක නියෝජිතයා අමතන්න හෝ +94117771979 අංකයෙන් ශ්‍රීලංකන් ගුවන් සමාගමේ ගෝලීය ඇමතුම් මධ්‍යස්ථානය අමතන්න හෝ වැඩි විස්තර සඳහා ශ්‍රීලංකන් ගුවන් සමාගමේ වෙබ් අඩවිය www.srilankan.com වෙත පිවිසෙන්න.

ඔබගේ ආරක්ෂාව සහ යහපත් සෞඛ්‍යය අපගේ ඉහළම ප්‍රමුඛතාවය වන අතර, ඔබ ඉක්මනින් යානයට පැමිණෙනු ඇතැයි අපි බලාපොරොත්තු වෙමු.

ආයතනික සන්නිවේදනය
ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවය
www.srilankan.com

සංචාරක පුවත්

Experiences Reshaping Tourism

As consumer expectations change, the tourism industry is focused on promoting experiences, like outdoor and wellness activities, to attract international tourists. Tanya Beckett talks to Kimarli Fernando, Chairperson for Sri Lanka Tourism on how are

Continue Reading

CNN Shines Global Spotlight on Sri Lanka Tourism

Sustaining the global spotlight on Sri Lanka as a ‘safe and secure’ holiday destination that has successfully opened up to the world, CNN's Asia Travel journalist, Lilit Marcus visited the island early last month to experience first-hand how Sri Lank

Continue Reading
දිස්ත්‍රික්කය