පශ්චාත් කෝවිඩ් හි ගුවන් ගමන් වලදී මගීන්ගේ ආරක්ෂාව සහ යහපැවැත්ම සඳහා ඉහළම ප්‍රමිතීන් සහතික කිරීම සඳහා අප දරන උත්සාහය පිළිබඳ පූර්ණ ස්වාධීන විගණනයකින් පසුව ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සමාගමට ප්ලැටිනම් ස්ටෑන්ඩර්ඩ් තත්ත්වය සිම්ප්ලිෆ්ලයිං විසින් බල ගැන්වීය.

මෙම තත්ත්වය සංචාරකයින්ගේ විශ්වාසය නැවත ගොඩනැංවීම සඳහා අවශ්‍ය අවම ප්‍රමිතීන්ට වඩා ඉහළින් හා ඉක්මවා යන ගුවන් සමාගම් හඳුනාගෙන ඇති අතර අපගේ මගීන්ගේ සහ කාර්ය මණ්ඩලයේ ආරක්ෂාව සඳහා අපගේ කැපවීම සනාථ කරයි.

ගුවන් ගමන් සඳහා මෙම සෞඛ්‍ය ආරක්ෂණ ප්‍රමිතිය නිර්මාණය කිරීම සඳහා ගුවන් මගී අත්දැකීම් සංගමය (ඇපෙක්ස්) සහ සිම්ප්ලිෆ්ලයිං එක්ව කටයුතු කර ඇති අතර එමඟින් ගෝලීය සංචාර නැවත ආරම්භ කිරීම සහ සෞඛ්‍ය ආරක්ෂාව සඳහා පොදු ප්‍රමිතියක් නිර්මාණය කිරීම සඳහා ගුවන් සමාගම්වලට ක්‍රියාකාරී භූමිකාවක් ලබා දීමෙන් කර්මාන්තයට සහාය වීම අපේක්ෂා කෙරේ.

සභාපති ශ්‍රී ලාංකික ගුවන් සේවයේ අශෝක් පතිරාජ් මහතා ප්‍රකාශ කළේ, “ජාත්‍යන්තර ස්වාධීන ආරක්ෂණ විගණනයක් මත පදනම්ව ශ්‍රීලංකන් ගුවන් සමාගමට පිරිනැමෙන නවතම පිළිගැනීම, නිවැරදි සෞඛ්‍යාරක්ෂාව සහ ආරක්ෂිත පියවරයන් වන සවිස්තරාත්මකව පුවරුවේ ආරක්ෂාව, සනීපාරක්ෂාව සහ ගුවන්තොටුපලවල සමාජ දුරස්ථ ක්‍රියා පටිපාටි, පළාත් පාලන ආයතනවල පරීක්ෂණ සහ ප්‍රවේශ අවශ්‍යතා වලට අනුකූලව, ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවය ගෝලීය වසංගතයක පවතින කොන්දේසි යටතේ ගුවන් මෙහෙයුම් ක්ෂේත්‍රයේ ඉහළ මට්ටමක සිටින අතර එය ශ්‍රී ලංකාවට ආඩම්බරයක් වේ. ” යනුවෙනි.

පතිරාජ් මහතා තවදුරටත් කියා සිටියේ, “ප්ලැටිනම් ස්ටෑන්ඩර්ඩ් තත්ත්වය ශ්‍රී ලංකාවේ දේශසීමා ජාත්‍යන්තර සංචාරක හා සංචාරක කටයුතු සඳහා නැවත විවෘත වන මොහොතක ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවයට කාලෝචිත සම්මානයක්” යනුවෙනි.

ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සමාගමේ ප්‍රධාන විධායක නිලධාරි විපුල ගුණතිලෙකා මහතා මෙසේ පැවසීය. “කෝවිඩ් -19 වසංගතය ආරම්භයේ සිටම, ගෝලීය ගුවන් සේවා පිළිවෙත් හා සමගාමීව ගුවන් යානය තුළ මෙන්ම භූමියේදීද වඩාත් දැඩි හා දැඩි සනීපාරක්ෂාව සහ සනීපාරක්ෂක ක්‍රියා පටිපාටි අපි හඳුන්වා දී ඇත්තෙමු. ජාතික ගුවන් සේවය ලෙස ශ්‍රී ලංකාව වාණිජ ගුවන් මෙහෙයුම් යථා තත්ත්වයට පත් කිරීමටත් අපගේ ප්‍රමුඛතාවය ලෙස මගීන්ගේ යහපැවැත්ම සමඟ මගීන්ගේ විශ්වාසය අලුත් කිරීමටත් උනන්දු වෙයි.

මෙම ඇගයීම මගී ගමන සහ ස්පර්ශක ස්ථාන 58 ක් ආවරණය කර ඇත.

බර හා ස්පර්ශක ස්ථාන කාර්තුමය වශයෙන් වෛද්‍ය විශේෂඥයින් සහ ගුවන් සමාගම්වල මගී අත්දැකීම් විධායකයින්ගෙන් සමන්විත මණ්ඩලයක් විසින් සමාලෝචනය කරනු ලැබේ.

විගණනය මගින් වර්ගීකරණයන් ඇතුළත් වන අතර ඒවාට පරීක්ෂණ, ලුහුබැඳීම්, භූමියේ ක්‍රියා පටිපාටි, ගුවන් ගමන් ක්‍රියාමාර්ග සහ සම-සන්නාම හවුල්කාරිත්වයන් ඇතුළත් වේ.

“ශ්‍රීලංකන් එයාර්ලයින්ස් හි කොවිඩ් -19 පාරිභෝගික ආරක්ෂාව සඳහා ඇදහිය නොහැකි පියවර නිසා දකුණු ආසියාවේ ඉහළම ශ්‍රේණිගත කිරීම ලෙස ගුවන් සේවය ස්ථානගත වී තිබේ” යැයි ඇපෙක්ස් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී ආචාර්ය ජෝ ලීඩර් ප්‍රකාශ කළේය. “ශ්‍රී ලංකාවේ පුළුල් ලෙස පාරිභෝගිකයා ඉලක්ක කරගත් සුවතා වැඩ, භූමියේදී සහ ගුවන් මගින් පාරිභෝගික ආරක්ෂාව සඳහා රන් ප්‍රමිතිය ඉක්මවා යන අතර ප්ලැටිනම් සහතික කළ ගුවන් සමාගමක් සඳහා වන ප්‍රමිතීන් නිශ්චිතවම සපුරාලයි.”

ලෝක සෞඛ්‍ය සංවිධානය (WHO) විසින් නිර්දේශ කරනු ලබන ආරක්ෂක මාර්ගෝපදේශ අනුගමනය කරන බවට වග බලා ගැනීම සඳහා ශ්‍රී ලංකාවේ ගුවන් සේවා ශ්‍රී ලංකාවේ සිවිල් ගුවන් සේවා අධිකාරිය, GMOA - රජයේ වෛද්‍ය නිලධාරීන්ගේ සංගමය සහ සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශය සමඟ සමීපව කටයුතු කරයි.

ආයතනික සන්නිවේදනය
ශ්‍රී ලංකන් ගුවන් සේවය
www.srilankan.com

සංචාරක පුවත්

Wildlife and Nature-based Purpose-driven travel to play a pivotal role in Tourism Promotions in the UK -2025

Sri Lanka Tourism successfully promoted its renewed focus on purpose-driven travel through major event held in the United Kingdom, emphasizing the island’s rich biodiversity and unique nature-based tourism experiences. The initiative was aimed at pos

Continue Reading

British National Honored for Heroic Efforts in Ella Bus Tragedy

Colombo, Sri Lanka — September 10, 2025 A heartfelt felicitation ceremony was held at the Parliament of Sri Lanka to honor Ms. Amy Victoria Gibb, a British national, for her extraordinary humanitarian service during the tragic bus accident on Ella–Ra

Continue Reading

ඉදිරි වැඩසටහන්

Exit
දිස්ත්‍රික්කය